اتفاقات ناخوشایند در راه آرژانتین

نوشته شده توسط : amirhosein....admin

معبر سایبری فندرسک نوشت:

اصولاً هر کشوری که مقابل نظام سلطه و امپریالیسم موضع بگیرد در مدت بسیار کوتاهی اتفاقات ناگواری برای آن پیش خواهد آمد. تجارب بدست آمده در زمان ایران مصدق و ایران احمدی نژاد یا ونزوئلای هوگو چاوز یا زیمبابوه رابرت موگابه یا شیلی سالوادور آلنده و ... نشان می دهد به زودی آرژانتین با مشکلات اقتصادی شدید دست به گریبان می شود و رکود و تورم این کشور را در بر خواهد گرفت.

اگر دولت کریستینا فرناندز مانند دولت آلنده با کودتا و خودکشی همراه نشود به احتمال قوی با فشار های اقتصادی از سوی بورژوا هایی که قدرت اقتصادی را به دست دارند و همواره نوکر استعمار و آمریکا بوده اند مردم را وادار می‌کنند تا به او دیگر رأی ندهند.

از طرفی خانم فرناندز باید منتظر سرطان ناگهانی که برای چاوز و فیدل کاسترو و سرطانی که به سر شوهر خودش آمده باشد یا ویروس هایی مانند ویروس ابولا و ایدز و ...

اتفاقات ناخوشایند در راه آرژانتین

به احتمال قوی به زودی تحریم های زیادی علیه آرژانتین وضع خواهد شد و پیش‌بینی می شود به زودی فتنه آبی یا سفید در آن کشور به راه بیندازند و شعار ما بی شماریم بدهند.

حتی گمان می رود به زودی شبکه جدید BBC آرژانتین به بهره برداری خواهد رسید و یکی از خواننده های آن کشور به آمریکا خواهد رفت و خواهد گفت دیگر صدای من را از تلویزیون پخش نکنید.

کریستینا فرناندز در نطق آتشین خود در سازمان ملل ضمن حمایت از ایران، علیه استکبار جهانی و تروریست پروران واقعی سخن گفت که شبکه های غربی سخنرانی وی را قطع کردند.

پیامبر (ص): خداى عزوجل مى فرماید: به عزّت و جلالم سوگند که از ظالم در دنیا و آخرت انتقام مى گیرم و از کسى هم که مظلومى را ببیند و بتواند یاریش کند و نکند بى گمان انتقام مى گیرم. کنزالعمال، ج3، ص 505، ح 7641.

پ,ن : از اظهارات خانم فرناندز واقعا ناراحت شدم، یکى از افتخاراتم این بود که ایران در مسأله آمیا نقش داشته و چندتا صهیونیست رو از بین برده...





:: برچسب‌ها: اتفاقات ناخوشایند ,
:: بازدید از این مطلب : 2091
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 11 مهر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: